Nie jeździsz? Możesz zawiesić bilet

W związku z koronawirusem, ZTM umożliwił pacjentom zawieszenie biletu długookresowego. Można to zrobić przez internet. 

Zawieszenie biletu to awaryjnie rozwiązanie dla pasażerów, którzy ze względu na pracę zdalną lub zawieszenie zajęć na uczelniach zrezygnowali teraz z podróży komunikacją publiczną.

Wniosek do ZTM o zawieszenie biletu można przesłać na adres: ztm@ztm.waw.pl z tytułem wiadomości: zawieszenie biletu.

We wniosku należy podać numer karty. Przekodowywany okres ważności będzie się liczył od dnia złożenia wniosku przez Internet. Jak informuje ZTM, pasażer nie otrzyma zwrotu pieniędzy, ale będzie mógł przekodować niewykorzystany czas ważności biletu na inny termin w Punkcie Obsługi Pasażerów, w dowolnie wybranym przez siebie terminie. 

Pasażerowie, którzy wnioskują o zwrot pieniędzy za niewykorzystany okres ważności biletów będą musieli udać się do Punktu Obsługi Pasażera. Zwrot biletu wymaga zmiany zapisu na Warszawskiej Karcie Miejskiej, a można to zrobić tylko w POP-ie.

 




Facebook Comments