E-hologramy do końca roku w biletomacie

Pasażerowie, którzy mieli e-hologramy ważne do 30 września 2018 roku mogą w dalszym ciągu przedłużyć ich ważność w biletomacie.




W celu przedłużenia ważności e-hologramu, nawet po wygaśnięciu jego ważności, nie trzeba przychodzić do Punktu Obsługi Pasażerów.

Osoby, które miały e-hologram wgrany do 30 września 2018 roku i zachowały uprawnienia do jego posiadania, a dotychczas nie przedłużyły jego ważności, mogą to zrobić do końca roku w jednym z ponad 700 biletomatów stacjonarnych lub w biletomatach pojazdowych, obsługujących bilety kodowane na kartach zbliżeniowych.

E-hologram to wiele korzyści

Warto skorzystać z tej możliwości. Dzięki przedłużeniu ważności e-hologramu pasażerowie zachowują uprawnienia do nabywania Biletów Warszawiaka, a także Ulgowego Biletu Warszawiaka lub Młodego Warszawiaka oraz zniżek w wielu w muzeach, kinach, ośrodkach sportu, a nawet kawiarniach, restauracjach, szkołach językowych czy u dentysty. Pełną listę korzyści można znaleźć w tym miejscu.

Ponadto od 1 września br. nie ma już podziału na Bilety Warszawiaka ważne tylko w 1 czy w 2 strefie biletowej – bilety dla mieszkańców Warszawy ważne są w obu strefach: 30-dniowy normalny imienny w cenie 98 zł oraz bilet 90-dniowy normalny imienny w cenie 250 zł.

Komu przysługuje e-hologram?

Uprawnienie do posiadania Karty Warszawiaka, poświadczanej przez wgrany e-hologram przysługuje mieszkańcom Warszawy, którzy rozliczają podatek dochodowy od osób fizycznych za rok 2017 w jednym z warszawskich urzędów skarbowych.

Po raz pierwszy e-hologram można uzyskać w Punktach Obsługi Pasażerów ZTM i Wydziałach Obsługi Mieszkańców. Konieczne jest przedstawienie wypełnionego wniosku oraz jednego z dokumentów:

  • pierwszej strony złożonego PIT-u za 2017 rok ze stemplem warszawskiego urzędu skarbowego poświadczającej rozliczenie podatku;
  • urzędowego poświadczenia odbioru wydanego przez elektroniczną skrzynkę podawczą systemu teleinformatycznego administracji podatkowej (UPO) wraz z pierwszą stroną zeznania podatkowego składanego drogą elektroniczną i wygenerowanym numerem dokumentu zgodnym z identyfikatorem dokumentu UPO;
  • zaświadczenia z urzędu skarbowego potwierdzającego złożenie zeznania o wysokości osiągniętego dochodu (poniesionej straty) w 2017 roku.

źródło: ztm.waw.pl




Facebook Comments

Dodaj komentarz