Usuwają nielegalne obiekty

Stale kontrolujemy pas drogowy i usuwamy obiekty, które nie mają prawa znajdować się przy drodze. W sierpniu przeprowadziliśmy ponad 800 kontroli; ponad 130 zakończyło się wszczęciem postępowania zmierzającego do nałożenia kary. Z pasa drogi zniknęło ponad 100 nielegalnych reklam.

W wyniku przeprowadzonych kontroli (586 skontrolowanych reklam), z pasa drogi zniknęło 112 reklam. Łącznie wszczęto 137 postępowań administracyjnych, zmierzających do ukarania właścicieli nielegalnych nośników (wydano także 162 decyzje administracyjne nakładające kary).

Zgłoszenia mieszkańców

Efekty naszej pracy to rezultat całodobowej kontroli pasa drogowego, którą przeprowadzają nasi pracownicy w ramach bieżących obowiązków. Jednak bardzo często to właśnie mieszkańcy są dla nas cennym źródłem informacji i to dzięki nim również pozyskujemy informację o nielegalnych obiektach. Najprostszym i zarazem najskuteczniejszym sposobem przesłania zgłoszenia przez mieszkańca jest Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115, można to zrobić za pośrednictwem  aplikacji, strony internetowej lub telefonicznie.

Usunięte nośniki reklamowe trafiają do magazynu ZDM. W pierwszej kolejności wysyłamy informację do właściciela z prośbą o odbiór. Naliczamy też koszty związane z koniecznością usunięcia danego obiektu. Nośniki nieodebrane lub takie, których właściciela nie udało się ustalić, są sukcesywnie utylizowane.

źródło: zdm.waw.pl




Facebook Comments

Dodaj komentarz